|00.1 Prológus|



Ééés... Köszöntelek titeket az új blogon! Ma fel is teszem a prológust, mert hihetetlenül jól esett a sok feliratkozó, köszönöm mindenkinek, aki feliratkozott, és azoknak, akik csak ezután fognak. Köszönöm az összes lájkot a csoportokban, ahol megosztottam a trailert, az összes érdeklődést! Úgy érzem, nem is kell tovább várnom, nem számítottam rá, hogy még a prológus előtt ennyien feliratkoztok. Egyenlőre úgy érzem, megéri belevágni. Remélem nem okozok csalódást:))
~xx

×××


Hasztalan könyörgés… 

Fáradhatatlan imák… 

Meg nem hallgatott fohász… 

Szerelmem csupán egy napló lapjain élt tovább. Örökké vált szavai az első pillanattól kísértenek, bele ették magukat a szívembe és begyógyíthatatlan sebeket vájtak rajta. 

Éjjelente álomba sírod magad, kiszolgáltatott lettél és magányos. Talán észre sem vetted, ahogy elszigetelt az az érzés. Talán észre sem vetted, hogy elrabolták az életed. Hogy valaki elrabolta az életed, aki a magáét egyszer már eldobta. 

Életem legnagyobb változása akkor állt be, amikor beleszerettem a szomszéd fiúba. Most azt hiszed, hogy ez egy egyszerű szerelmi történet buta buktatókkal, a szülők ellenszenvével, megcsalással és botrányokkal, majd könnyes szakítással. Azt hiszed azért vörösek a szemeim, mert elhagyott az az egyszerű srác, aki a szomszédomban lakott és valami különös oknál fogva beleszerettem. Bizonyára úgy hiszed, hogy tetszett a haja, vagy a keskeny vágású ajkai, zafírkék szemei, vagy az a csibész mosoly, ami minden alkalommal szája szélébe vándorolt, ahányszor csak kamerát látott. 

Valószínűleg nem is sejted, hogy sosem vettem észre őt addig, ameddig még élt… 

Szerelmünk egyszerű története nem a jelenben zajlott. Múltbéli üzenetei, és történetei voltak, amik fogságba ejtették lelkem, és magukhoz ragadták a rideg valóság pusztító magányából. 

„Népszerű lány, mindenki szereti” – gondolják mások. 

„Sok barátja van” – állapítják meg könnyelműen. 

Az iskola közepe voltam, mindenki bájos mosollyal köszöntött, amikor elhaladtam mellettük a folyosón. Sosem késtem el az órákról, vagy ha mégis, az senkinek nem szúrt szemet, mert ez velem nem fordulhat elő. Társasági eseményeken segítettem, jótékonykodtam, barátkoztam, beszélgettem. Az iskola legnépszerűbb diákjával jártam, és a legcsinosabb lányokkal barátkoztam. Rám is azt mondták, hogy csinos vagyok, és persze szép. De valóban így volt? Valóban szép voltam, kedves, szeretett és mit ért a népszerűségem? 

Hazatérvén üres lakás fogadott. Nagyanyámmal éltem, aki nyugdíjas klubokba járt és adománygyűjtéseken vett részt az egyház javára. Nem mintha kifejezetten vallásos lett volna, inkább csak unatkozott és szabadidejében támogatta a hívőket. 

A nagy pörgésben és népszerűség hajhászásban pedig észre sem vettem, hogy milyen magányos lettem. Sosem álltam meg elgondolkodni azon, kik a barátaim, sosem álltam meg végig gondolni, mit tettem aznap. Örültem neki, hogy a dolgok végre úgy vannak, ahogy. Csak jöttem, mentem, rohantam… meg nem álltam, és észre nem vettem, hogy az emberek, akik körülvesznek csak üres bábok, akik mosollyal az arcukon integetnek, mert illik, fecsegnek, mert érdekükben áll, pletykálnak, mert rosszindulatúak. Utóbbit persze diszkréten, egymás háta mögött. Ameddig látnak benned valakit, aki kiemeli őket a homályból, az ismeretlenség szürkeségéből, addig beléd kapaszkodnak akár egy szellem a médiumba. Segítséget várnak, s cserébe segítséget nyújtanak puszta jelenlétükkel. 

Ismernek egyáltalán ezek az emberek? Aligha. Érdekli ezeket az embereket bármi is? Még kevésbé. A népszerűségen kívül persze. 

Nem voltak barátaim, akikre számíthattam volna a bajban, csak én voltam és a vágy, hogy legyek valaki közöttük, akire felnéznek, s közben olyan egyedül maradtam, mint a kisujjam. Sőt… mint a kisujj, ha a többit leviszi az asztali körfűrész. Senki nem értett meg, senki nem ismerte a lelkem legapróbb titkait, én pedig észre sem vettem, hogy ez engem mennyire zavar. 

Az a végzetes szombat reggel azonban mindent megváltoztatott… 

Egy rendőrautó szirénája zavarta meg a nap legfontosabb étkezését, ami egy pirítós és egy pohár narancslé elfogyasztásából állt, miközben átlapoztam a híreket. Nem mintha érdekelt volna, de jobb tudni a körülöttünk folyó dolgokról. Az újságot az asztalra fektettem, és felálltam a székből, hogy az ablakhoz siessek. Óvatosan eltűrtem a függöny egyik szélét, hogy kilássak a résen. A szomszéd ház előtt parkolt le, éppen a mentőautó mellé. Nem értettem, mi lehet ez a felhajtás, így köntösömben és mamuszomban indultam el a ház körül kialakult kisebb tömeg felé, mely a bámészkodó szomszédokból állt, hiszen a zsákutcánknak kevéssé lehetett volna egyéb forgalma pláne azokban a korareggeli órákban. A levegő csípős volt, az eget pedig szürke felhőzet borította. Sok leskelődő szomszéd, hozzám hasonlóan még pizsamában jelent meg duzzasztva a kialakult embersereget. 

Két mentősnek öltözött férfi húzott ki egy fekete hullazsákot, minden bizonnyal egy testtel benne. A kerekes szerkezetet Mr. Horan követte, szemei vörösek voltak, arca pedig kifejezéstelen. Szomorúnak látszott, és tanácstalannak. Sosem szeretnék többé hasonlót látni az életemben. A zsák, a test és az a kétségbeesett arc. Az a felnőtt férfi belülről összetört és a lelke sikoltott. Kiült az arcára, pedig nem akarta mutatni.

Csak a körülöttem szállingózó veszett kiabálások foszlányaiból tudtam tájékozódni. „Fia”, „Szegény”, „Halott?” – Mi történhetett? Gondoltam magamban, mire nagyanyám szőkére festett haját pillantottam meg a bámészkodók között. Néhány embert félre kellett löknöm, hogy közelebb férkőzhessek hozzá, s megkérdezhessem, mit tudott meg. 

A szomszéd fiú volt, Niall. Megölte magát. Nem voltunk barátok, és ami azt illeti, nem is ismertem. Minden, amit tudtam róla, az az volt, hogy a szomszédunkban lakik, ugyanabba az iskolába jár, ahova én, és most azt is, hogy megölte magát. Nem tudtam elképzelni, hogy mi vehet rá valakit ilyesmire. Mégis ki képes megölni saját magát, mi lehet olyan szörnyű, hogy valaki ezt tegye? 

Az esetet követő héten, mindenki furcsán viselkedett. A gyerekek nem zajongtak az utcán, a háziasszonyok nem cseréltek egymással recepteket a kertben, a férfiak nem dicsérgették luxusautójukat munkatársaiknak, és szomszédaiknak. Csönd volt, és suttogás. Az emberek összesúgtak Mr. Horan háta mögött, némelyek őt hibáztatták azért, mert a fia feladta, mások pedig csak sajnálták ezért. 

Pontosan egy héttel a szörnyű szombat reggel után... Akkor érkezett meg az a csinos rózsaszínű csomag...

Leszaladtam a lépcsőn, reggelizni siettem, az asztalon pedig ott pihent a doboz, amikor a konyhába értem. Semmi más nem állt a papírcsomagoláson, csak az én nevem, így valamiért az a különös érzésem támadt, hogy nekem szánták. 

Felkaptam az asztalról, és visszasiettem vele a szobámba. Nem akartam még kibontani, mert először reggeliznem kellett volna, nem akartam felborítani a napi rutint egy ismeretlen rózsaszín csomag miatt. Rám jellemzően, inkább folytattam volna, amit elkezdtem, s ha időm engedi, csak akkor nyitottam volna ki. Ám a doboz olyan hívogatóan terpeszkedett el az ágyamon, hogy muszáj volt belelesnem. Fogalmam sem volt, hogy ki küld egy teljesen átlagos szombat reggelen csomagot.  Rózsaszínt. 

Feltéptem a doboz tetejét; Egy levél feküdt az alján, alatta egy bőrkötéses könyv foglalt helyet. A levelet félre rakva a könyvet vettem a kezembe és óvatosan átlapoztam. Kacska macskakaparással töltött oldalak, néhol pedig írógéppel telepötyögött lapok peregtek a kezeim alatt, s az általuk keltett légáramlat az arcomba csapta – valószínűleg – a tulajdonosa szobájának illatát. 

Fogalmam sem volt, hogy miért került hozzám az a napló, de határozottan egy napló volt. Gondoltam, a levél majd magyarázatot ad a furcsa könyvre, melyet gazdája köttethetett be, hiszen némely oldala kézírást, míg más oldalak géppel nyomott szöveget tartalmaztak. Egyik papír pedig csíkos volt, míg némely lapok sima fehérek vagy kockásak. 

Gyorsan elkaptam a levelet és kirántottam a borítékból, melyet szintén nekem címeztek, s a feladó előrelátóan vörös betűkkel figyelmeztetett az elolvasására. 

Hogy mi volt a legfurább az egész történetben? Kétség kívül a levél feladójának kiléte döbbentett meg leginkább. Miért küldött volna nekem éppen ő bármit is? 



29 megjegyzés:

  1. Drága, egyetlen Annie, aki még engem is rá tud venni a fanfiction olvasásra,
    Nem tudom mennyire emlékszel rám, de az előző blogodon találkozhattál velem, a Twenty one letters to Niall-on. Már azt is imádtam, így mikor láttam, hogy az új bejegyzés tartalmazza az új blogodat, azonnal fel is iratkoztam :)
    Minden bizonnyal állíthatom, hogy ez is ugyanúgy megfogott, mint a másik. Elképesztő, hogy mennyire gyönyörűen fogalmazol. Alig várom már, hogy olvashassam a történetet.
    Puszillak,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól emlékszem ám:D Örülök, hogy itt is láthatlak, és megfogott a történet. Köszönöm a kedves szavakat, hogy vetted a fáradtságot és írtál!
      ~xx

      Törlés
  2. Nagyon kivancsi lettem....siess...mikor lesz kovetkezo?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyenlőre még nem tudom pontosan, de igyekszem minél hamarabb hozni!:D Köszönöm, hogy írtál!
      ~xx

      Törlés
  3. Szia Annie!
    Hú nagyon rég nem írtam,de most,hogy túl vagyok a félévi vizsgán rendszeresen fogok.
    Először is szeretném elmondani,hogy már most imádom a sztorit.Érzem,hogy ez sem lesz egy vidám történet,aminek én kifejezetten örülök,mert te pont ebben vagy jó.Érzelmeket tudsz közvetíteni és teljesen bele tudom élni magam.
    Én nem vagyok egy nagyon népszerű lány,de olyan barátaim vannak akikért bármit megtennék.Örülök,hogy ez lesz az egyik főtémája a történetnek,mert sok ember szemét felnyithatod,hogy nem az a fontos hány like van a profilképeden és hányan köszönnek a folyosón,hanem, hogy hányan segítenének ha tényleg bajba kerülnél.
    A másik hogy ez napló lesz ami hasonló mint a levelek úgyhogy kicsit enyhül a fájdalmam a levelek vége miatt.
    Tudom,hogy ez is egy gyönyörű és szívbe parkoló történet lesz,ezért is várom a következő részeket.Kíváncsi vagyok Niall mit írt a levélben és miért lett öngyilkos...
    Szilvi <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Örülök, hogy újra hallok felőled! Nagyon jól megfogalmaztad a lényeget. Ha a blognak lenne szlogenje, biztosan ez lenne. Azért megfelelő, hogy a lány szemszögéből is látjuk, mert eddig mindenki csak a szenvedő, barátok bélküli elesett lány szereplőt mutatta be. (Pedig a legtöbb ember nem ilyen, csak ilyennek érzi magát, mert nem ugrálják körül. De mindenkinek van legalább egy barátja, és nem hiszem, hogy mindenki olyan népszerűtlen, ahogy magát látja.) Másrészről mindenki népszerű akar lenni, azt nem mérik fel, hogy ezek az emberek a legmagányosabbak, de sokszor annyira önzők, hogy ezt észre sem veszik. Köszönöm, hogy írtál!
      ~xx

      Törlés
  4. Szia :) Most olvastam el a blogod és máris beleszerettem egyszerűen imádom *-* Siess a következő résszel ez nagyon jó blog ^^ <3

    VálaszTörlés
  5. Húú..először elszomorított, hogy Niall halott ebbe a blogba, vagyis annak írod le,de nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi történt vele...:D nagyon jó! ilyen bloggal még sose találkoztam!!:D folytasd csak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még engem, hogy elszomorít. A mai napig nem tudom egy mondatba írni a halott szót a nevével. Egyszerűen fáj. Köszönöm, hogy írtál! Minden képpen folytatom:D
      ~xx

      Törlés
  6. ÚRISTEN. sírtam, nem is tudom miért hisz nem volt részletesen leírva h meghalt de mégis ...rossz az ilyenbe belegondolni, viszont már most nagyon izgalmas és megragadta az érdeklődésem!! :) remélem minél hamarabb lesz új rész :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tiéd az első sírás! Köszönöm, a legnagyobb dícséret, amit kaphatok!:D Igyekszem. Köszönöm, hogy írtál!
      ~xx

      Törlés
  7. Na ez az!

    Bár már régebb óta tudok a tervedről, jó végre kézzel fogható dolgot látni.
    Szerettem olvasni. Izgultam a lánnyal, és egy pillanatra az elején a Pretty Little Liars jutott eszembe. Nem tudom, miért... Valószínűleg az utcai hangulat, és a lány vívódásai, hogy gyakorlatilag senki nem tudja, ki is ő.
    Vagyis, egy ember biztosan.
    Niall.
    Az ember, aki meghalt, de reménykedem benne, hogy a messzi távolból képes volt annyira feltérképezni a lányt, hogy legalább ő ismerje. Szeretném, hogy ismerje.

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudom, miért jutott eszedbe a PLL:DD és igen, kicsit beledobtam a prológust a mély vízbe. Nem onnan kezdődik ahonnan kellene, ahhoz, hogy megismerjük a valódi Jackiet. De ez még csak a prológus... A java még hátra van:D Köszönöm!
      ~xx

      Törlés
  8. Szia!!Nekem nagyon tetszik a prológust!!És már nagyon izgulok hogy mi lesz benne!!Úgy hogy siess az részel!!!!Mert én és a barátnőm már most nagyon várjuk!!!!

    xoxo Evi,Gabika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így felkeltette az érdeklődéseteket!:D Igyekszem!!
      ~xx

      Törlés
  9. Szia! Nagyon tetszik, felkeltette az érdeklődésem, és alig várom a folytatást!!!! Benézel hozzám? Valamilyen szinten - nem totál, csak egy kicsit - hasonlít a stílusunk. http://egyamneziassrac.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszik:D Belenézek, amit tudok!
      ~xx

      Törlés
  10. Úristen! Ez nagyon jó. Légyszi hamar kezd el!! Imádom az írásaidat!! :))

    VálaszTörlés
  11. http://stolemyheart1dfanfiction.blogspot.hu/p/dij.html Díj nálam :)

    VálaszTörlés
  12. Szia,
    Persz, ki is tettelek (nálad is válaszoltam:D)
    ~xx

    VálaszTörlés
  13. Szia, díj nálam!
    U.i.: Imádom a blogod, csak így tovább ennél egyedibb sztorit ritkán lát az ember. :)
    http://louis-jaymie-story.blogspot.hu/p/dijaim.html

    VálaszTörlés
  14. Szia, kint vagy
    http://anegyelem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. A múltkor, amikor megtaláltam és elolvastam ezt a prológust, akkor nem jutottam odáig, hogy írjak is. Most viszont visszatértem.
    Egyszerűen fantasztikusnak találom az ötletet. És nagyon várom, hogy mi fog belőle kisülni. Nagyon örülök, hogy nem az a tipikus, szegény / hányattatott sorsú / veszettül csúnya - ugyanakkor Palvin Barbi szerepel a képein - lányról szól, aki találkozik a nagy sztárral és hjajj.
    Azokat a történeteket, meg külön szeretem, amiben a srácok nem 'A SRÁCOK', hanem valami másik élet van nekik felépítve, mert úgy gondolom, hogy azzal lehet igazán egyedit alkotni.
    Szóval és szurkolok neked a sikerhez és várom nagyon a folytatást :) Nesi X

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm, hogy visszatértél!
      Az a helyzet, hogy Barbi nem a szívem csücske, és ez abban a pillanatban alakult így, hogy először megláttam. (Egy Harrys blogban láttam először, igen. Ezt jól eltaláltad:D)
      Az az igazság, hogy én azért szeretem, ha a srácoknak külön élete van, és nem a valós, mert én nem igazán tudom, hogy ők milyenek. Szóval látom a képeiket, tweetjeiket, de ki ismeri őket igazán önmagukon kívül? Jobban szeretem, ha ráhagyhatom a fantáziámra (az eddigi blogjaim nagy tévedése, hogy mindig próbáltam megmintázni az életüket, pedig fogalmam sincs róla)
      Köszönöm a kedves szavakat, és az időt, amit a blogra szántál!
      ~xx

      Törlés